sobota 28. septembra 2013

Je fakt nevyhnutné "dissovať" 13 ročné deti ?

Dnes sa budeme zaoberať v celku aktuálnou témou na podnet facebookovskej skupiny s názvom
"Deti z Auparku a iných nakúpných centier" a teda aj otázkou či je skutočne nevyhnutné útočiť na takéto mladistvé osoby ...



Skupinu vytvoril , zatiaľ neznámy človek - no tipujem , že mu tá jeho anonymita nevydrží dlhé práve kvôli mentalite ľudí , žijúcich na Slovensku . Keďže sa to bude šíriť štýlom "je to on ale nikomu to nepovedz " .
Či dotyčný chce - či nie jeho čas v anonymite sa kráti .
Zoberme si to inak , každý z nás chodí do nákupných centier (NC) , každý z nás nakupuje .
Každý nakupoval - nakupuje a bude nakupovať alebo sa proste promenádovať v Auparku či Optime (KE) a rozmýšlať čo by som si nové kúpil/a . Je to súčasť nakupovania či sa to niekomu páči či nie . Teda sa zhodneme na tom , že každý trávi nejaký ten čas v takýchto "obchoďákoch" .

Áno každý bol nejaký , každý sme mali určité svoje obdobie kedy , úprimne povedané , by sme sa zahrabali pod zem zato akými sme boli - to je fakt . Všetci sme boli mladými , všetci sme mali 11 a vieme ,že doba sa nekompromisne mení , a dnes aj tie malé deti - resp. mladiství sa chcú nejako hýbať v tom svete "módy" , lebo povedzme to tak že celé ľudstvo je na tom zle čo sa týka skorých vzťahov u 12 ročných . To by mohol byť dôvod prečo sa aj mladší chcú páčiť no možno to nevidia tak ako to vidíme my .
Možno nechápu , že to čo si oblečú či to čo robia v tých nákupných centrách nie je až také super ako si myslia .

Čo sa týka oblečenia , úprimne sa zamyslite a skúste si odpovedať , či máte vo svojej skrini niečo čo ste si kúpili no - už by ste si to na seba nedali lebo sa Vám to už jednoducho nepáči tak ako kedysi . A presne to potvrdzuje moje tvrdenie , že sme dospeli z niečoho respektíve nás nejaké to oblečenie ,,prestalo baviť" .
Určite ste boli podobní  - pre príklad  keď prišiel "JB HairStyle 2009" , koľko chlapcov zmenilo svoj účes a pritom ďalej si robili srandu z Justina ?:) Áno , áno presne veľa .
No všetko po čase prešlo , zmenili sa veci a jasné , že z toho tí čo už z ,,toho vyrástli " majú super srandu , no myslím si ,že keď ste boli ako oni nikto sa Vám nesmial a nevystavoval Vaše fotky na Internet s posmeškami k tomu . Miestami mám pocit , že ide o kyberšikanu .

,,Táto stránka je pre zábavu"

Tento popis je akýmsi mottom tejto skupiny , nemyslím si však , žeby bola sranda ak by práve fotky tých,  ktorí tú stránku majú pod palcom vyskytli niekde na podobnej stránke s taktiež výsmešným popisom . 

Všetko potvrdzuje aké je Slovensko hlúpe , keď k takýmto ľudom zarátali aj slovenskú blogerku Momu (MOMIN BLOG) , ktorá mala v tom čase v Košiciach meeting a z fotiek s fanúšikmi  urobili taktiež výsmešný terč .

Momina reakcia na sociálnej sieti - Facebook :





Tým nechcem povedať , že sa plne zastávam takýchto detí , lebo majú stále takú svojskú mentalitu čo ide k ich veku 10-14 a chápem znepokojenie okolia na ich správanie v NC ale musíte uznať , že vytvárať stránku na vysmievanie sa deťom akými sme boli samo je pod úrovňou.


Čo si o tejto skupine myslíte Vy?



42 komentárov:

  1. hejty vždy a všade :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sama som "fanúšikom" tejto skupiny. Niektoré poznámky sú tam naozaj trefné, ale ako si spomínal, sú veci v mojej minulosti, na ktoré by som radšej zabudla. Každý si musí prejsť týmito obdobiami. To že sa doba posúva až príliš rýchlo je dosť smutné, pretože dnešné deti prichádzajú o detstvo. Hádam si aj admini tej stránky uvedomia, že to čo robia je vlastne dosť primitívne a detinské.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) konečne niekto chápe pointu článku :)

      Odstrániť
  3. Ja viem o jednom kto je anonym a stale ked som v au abo oc(čo som častejšie lebo si idem sadnuť s kamartkami alebo ibe na zastavku cez aupark) je tam a jebe do tych že každy den tam su

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A čo tak zrušiť celý facebook a aupark? žiadne problémy, super život a to tie deti nechápu, hlavne, že majú 200 likov na fotke a to je smutné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to smutné ale dissovaným a vystavovaným ich fotiek na nete sa to nevyrieši , je to len zbytočné a úbohe zo strany tích anonymnov čo tú stránku vlastnia

      Odstrániť
  5. ,Ako píšeš v prvej časti článku že každý chodí nakupovať áno chodí ale ne sa fotiť na WC chlapci v kabínkach so ženskými šatami veď je to choré amyslim že v dobe keď boli mnohý z nás ml ady tak fotenie na WC bolo viac ako nechutné a neslušne to nie je zviditeľňovanie ale hlúposť tých detí!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano to berem že toto je choré no berem také fotky ktore niesu natoľko nahlavu alebo prijebané ze davat ich tam len kvoli tomu ze su tam kazdy den alebo tak proste my sme boli iny a robili tiez veci ktore starsim neprisli moc super

      Odstrániť
  6. Tak ako v ich veku som behal vonku a nie sedel v auparku ... toto je choré to je proste debilita auparkových detí a podľa mňa ta stránka zmyslel má ... a tie deti prichádzajú o dectvo .. ako mne sú u prdele ale nieje to normálne to by 10-14 ročné deti robiť nemal .. a ako som písal keď som bol mladší tak som robil všetko pre to aby som bol vonku a nie v auparku .. a oni z toho nevyrastú sú to deti ktoré tam budú len tak chodiť si sadnúť alebo sa prechádzať .. ako toto je môj názor a nikto mi ho nevezme ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ten článok je zas názor môj a preto sa fakt čudujem prečo ho zhadzujú alebo sa smejú , ja sa im do názoru nemiešam , len vravím , že je to úbohé a nič to nevyrieši ...vyrastú pochybujem že sa budú v 17 fotiť na WCkach s dúhovými farbami na sebe ..
      chápem aj ja som robil niečo iné , no doba sa posúva a preto sa to posunulo aj týmto spôsobom , čo narobíš ...

      Odstrániť
    2. Nevyrastú, teraz tiež vidím "deti", ktoré majú 15-17 a robia to. Môžeme len dúfať, že táto "móda" sa zmení alebo vymizne lebo je to fakt jak u idiotov...

      Odstrániť
  7. No ja si myslím že máš úplnú pravdu :) Tá stránka je mimo a tie popisy a hlúpe komentáre ešte viac ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ani jeden z nás chalanov čo tam sme nemám žiadnu fotku v ap na wc ani podobne teda aspoň ja nie ... toto že tam bol nejaký meeting mňa ani moc nezaujímalo , mne išlo len o to vyfotiť sa zo sexy momou thats all :) ... Som úplne na pravo a mám piči čo bolo , čo bolo bolo ... už to nie je :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tak ja snáď len poviem, že dnešné deti sú naozaj veľmi zkazené a mne sa občas aj hnusý, ako si myslia že keď budu brať kokain v 13tich alebo že maju na sebe 3ky železo piercingy, že ich možno staršia generácia prijme medzi seba - bullshit, trebalo by nastoliť tvrdy boj proti tomuto humusu a odradiť deti od všetkych týchto svinstiev aby sa toho hoc aj báli, len aby s tým začali čo najneskôr - nemožem to povedať o sebe ale aj tak....proste to už nie su deti, to je degenerovana mladež, a musime si priznať, že z časti je to aj naša vina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako tvrdím doba sa posunula bohužiaľ aj týmto smerom že trávia čas v Auparku a nie von , názor berem ..áno sú skazené no stránka nič nevyrieši , len pohoršuje a toto fakt nieje "štýl boja " proti nim ...

      Odstrániť
  10. Každý by mal žiť tak, aby sa nemusel za nič hanbiť. A nakupovanie v nákupných centrách je samozrejme normálne preto sa volajú nákupné no nie? Nenormálne je len fotenie v kabínkach a na WC so špúlením úst, taktiež zgrupovanie pred nejakým obchodom s Wi-Fi, aby to Auparkáči hodili na facebook.
    Oni sú deformácia dnešnej doby a stránka na to náležite upozorňuje. Navyše sa tam niektorí posielajú aj sami. Inak to, že sa vyhrážajú adminovi stránky si nejako pozabudol spomenúť...
    Plus tie komentáre sú skutočne výstižné. ...k tej fotke: všetci okrem Momy sú Auparkové deti a fotka sa dá kedykoľvek zo stránky stiahnuť, stačí si len napísať...majú to niekde v popise.
    Predpokladám, že tie deti majú neusporiadané rodiny a rodičia ich posielajú von na ulicu. A kam inam by išli keď nie do Nákupného centra?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To s tým vyhrážaním mi neprišlo ako potrebné zverejniť pretože tak či tak sa s tým nič nedialo a nikam sa to nepotiahlo .., to že tam niektorí posielajú fotky samy je ich vec , ja sa z časti zastávam tích , ktorí to tak nerobia a sú terčom posmechu , pritom z toho stačí len "vyrásť" ...ale načo si dajú pravidlo , že je to možné stiahnuť zo stránky preč ..keď to tam vlastne dávajú ? ..aký ma zmysel to tak dávať potom ? ..

      Odstrániť
  11. K tvojmu článku :D neviem kto si ale pišeš ako poriadny inteligent ako to čitam :) ták som taky chlapík :D poznam aj stranu APdeti aj stranu tych tvojich anonymov ... :) tak.. ku auparčatam by som dodal :D toto su deti podla teba :) swag level 97866 supri za 200eciek aj na hlave pomali .. fakt ziju iba v auparku a neskor na fb :) oni urobili fotky oni ich dali na fb .. a bohuzial ludia (ich priatelia nw fb) ich posielali tymto strankam :D no naco je dobre mat 2000 priatelov na fb? Aby si mal lajky? A aj to horsie :) ze kazdy vidi prispevky.. aj ten koho nepoznas.. :) mozu si zato sami.
    A k tej stranke .. viem kto ju zalozil a dost bola popularna prve 3 dni.. asi :D mozno tyzden myslim ze ju zalozili traja chlapici zo srandy :) potom sa zacali deti vyhrazat so sudom policiou a nwm cim vsetkym a zisitili sa ich mena tak Stranku najskor chcely darovat a nakoniec z dobrej duse zrusili!!!! O par hodin nato si ju nejaky chujko znovu vytvoril... a uz to nikoho ani nezaujima je to stare davno to preslo sa zabavat na tom a to uz pochopil kazdy a ty tiez dosk skoro clanok vydavas aj ked pises v nom ze aktualny problem .. jop chuju tak to je presne jak si povedal

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to len môj názor , to je to čo chcem aby ľudia pochopili ..
      btw. článok som vydal v septembri čož bolo dosť aktuálne ..
      ale fajn pohľad z oboch strán dik :)

      Odstrániť
  12. Ked pozrem na tvoju fotku ... ty nemáš swag, ty si už prešiel na další evolučný stupeň !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. normálne si dajte motto: "keď kritizovať , tak anonymne !"
    o tvoj názor na mňa nestojím

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vieš o tom, že nie je pekne mazať pravdivé komantáre ???

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mazem komentare ktore su mimo temy alebo nepotrebne alebo mi inac zasahuju do sukromia cize su mimo tejto temy :)
      ked koment tak k teme

      Odstrániť
  15. kamo, nehnevaj sa ale :D.. ty ich v tom este aj podporujes.. ako ok, z istej casti mas pravdu ze kazdy sme boli nejaki v takomto veku.. ale toto je podla teba normalne? ze sa biju o to, kto ma vacsi swag, kto ma viac followov na facebooku, kto ma viac lajkov, a tie vztahy ze sa akoze maju radi a akoze sa potom trapia lebo ich rozplakal "mickey mouse" a nie skutocna laska? toto treba podporovat, take zasrane 13rocne deti ktore sa este mali hrat na ihrisku?

    ta stranka ich podla mna zhadzuje preto, aby si konecne uvedomili, ze nielenze to, co robia, je vskutku trapne, ale to, ze by si trosku mohli uvedomit co robia, vstupit si do svedomia a verejne sa neponizovat :) that's all

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rad ze tu zacinaju pisat aj normalny ludia , no nepodporujem ich len proste som vyhadril nazor ze to zhadzovanie na tej stranke je podla mna ubohe a k nicomu to nevedie .. pretoze kazdy sme boli nejaky a berem ze takíto nie ale doba je doba , to nevymyslis to je 2014 ..a ano jasne ze mas pravdu zeby mali behat a hrat futbal a podobne veci a nenamylsat si ako velmi sa miluju a podobne - ja som sa fakt vyjadril len k tomu ze je to zbytocne lebo doba je doba ale dakujem za tvoj nazor :)

      Odstrániť
  16. Tak bre teda, mne je ťažko jedno kto čo robí, kto ma aký názor, ale ked si zobereš, že ked si bol malý, leital si po vonku s partiou, hral si futbal etc., neriešil si nič ... a terajšie deti maju SWAG, kričia yolo pri každej príležitosti, myslia si jak su in, míňaju peniaze svojích rodičov (problem 1) na kktiny a len robia nepríjemnosti ostatným (dajme tomu), ked chodia do NC "nakupovať", nazvláčajú do kabínky polku obchodu, pofotia sa, nechaju to tam, a potom aby to človek pratal ... primárny problém je samozrejme vo výchove tjst. rodičia ... ale rodičia nemaju po ... "priateľov" na FB, ktorí im prakticky vidia do súkromia, sem tam som si pozrel tú stránku, aby som sa pobavil ... a srry ale 1. poslať anonymne fotky na stranku 2. žiadan o administrátorsky post 3. nadávať a vyhrážať sa adminovy ... WTF ? Nie, ako ich obraňuješ, tak ich obraňuješ .... sú normálne deti (ano aj debatéri, ale len niektorý, zbytok je banda egoistických .... druhe slovo ani neviem pomenovať, nechajme to že su egoisti) ktore nemaju potrebu vyfotiť polku NCčka aj s inventárom, lebo nemajú čo robiť ... maju kružky, normalnych kamaratov a hlavne normálnych rodičov !! čiže cely moj point so mzabudol, dnes som videl veľmi veľa swagerov v robote (Aupark), snad ti to obohatí pohľad na vec, a nedovolí mi nepriadať toot http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/aLKGxb5_460s.jpg , a srry gramatiku, fakt nemám chuť si to opravovať

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja chapem to znepokojenie ake prinasaju , chapem ze to co robia je na hlavu padnute ja chapem ze spravanie sa nerovna norme ... len vravim ze to co robi ta stranka ze ich osocuje a to setko uplne zbytocne a bezdovodne a este si tam ironicky zavesia "ak ma nieko problem s fotkou , vymazeme ju" WTF tak naco ju tam potom davaju ? nechapem tych co to tam posielaju sami , na tich sa moj nazor nevztahuje .. a takisto dakujem za normalny nazor

      Odstrániť
    2. znepokojenie ?? to je skorej opovrhnutie a uprimne, obey = yebo :D a ked si tak zoberieš čo robia iné skupiny ??? hoperi osočuju metalistov, metalisti hoperov, katoľici satanistov a metalistov :D a je to rovnako zbytočné, tak ako vojny, násilie, ekonomika a pod :D a tá krásna formulka hovorí o tom, že keby to tím zmetkom vadilo, tak to stiahnu, ale im to nevadí, lebo sa zviditelnia a maju o čom :D v pohode ;) debater prirodovedec ;) nie humanista :D

      Odstrániť
    3. aj tak mi to pride zbytočne , no vyjadril som len svoj nazor a hned som tercom kritiky a posmechu :D ale tak vsetko zle je na nieco dobre a tym padom mam za dnes 1800+ navštev blogu :D

      Odstrániť
    4. mať názor v tejto dobe ktorý nekorešponduje s ostatnými ... je veľmi nebezpečné :D máš proste plus a je ti dobre ;)

      Odstrániť
    5. občas musí niekto ukázať že nieje ovca a vyjadriť svoj názor :D

      Odstrániť
  17. Inteligent :D .. Počúvaj ma sem pokiaľ viem .. Na tej stránke sa objavovali fotky ktoré boli robené na toaletách v kabinkách ojedinele aj o sklo :)) Bežný ľudia ktorý idú do obchodných centier si pozrieť "čo nové si kúpiť" takéto fotky nerobia .. :D Útočiť z takýmito argumentami je fakt úbohé okrem iného .. Chápem, že niektoré fotky neboli na mieste :) ale treba tiež vedieť o tom že fotky tam ľudia posielali .. nehľadali si ich administrátori .. Oni ich proste len posunuli ďalej .. Tak si to všetko v svojej malej hlavičke daj do kopy :) A potom napíš podobný článok :))

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Názor je názor nechápem prečo máš potrebu osočovať práve ten môj , mám naň právo aj s argumentami , ktoré v ňom použijem - tak ich neznevažuj ...už som sa vyjadroval k tomu čo si tu napísal ..tak si to pozri

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Deti sa majú hrať v parkoch, na pieskovisku,doma s bábikami a nie behať po obchodoch, fotiť sa na hajzľoch o zrkadlo, aplikovať si na fotky vintáž filter a zháňať followerov.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Naprosto souhlasím. Konečně někdo z mála rozumných lidí.

    Ještě dodám, že argumenty typu "děti nemají co dělat a tak se fotí před zrcadly" nebo "děti si mají hrát na písku" atd. jsou naprosto (bez prominutí) debilní.

    Generaci těchto lidí můžu snadno ponižovat podobnými argumenty, třeba že "tyhle děti nemaj co dělat a JEN SI HRAJÍ venku nebo na písku místo toho aby PRACOVALY na poli".

    A ještě prosím ať nikdo na můj komentář nereaguje, protože ať si budete myslet jak "skvělý" a "chytrý" argumenty máte, budou určitě na hovno.

    Díky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ještě dodám ukázkovej příklad jednoho ze stupidních argumentů:

      Marie11.2.2014 9:55
      Deti sa majú hrať v parkoch, na pieskovisku,doma s bábikami a nie behať po obchodoch, fotiť sa na hajzľoch o zrkadlo, aplikovať si na fotky vintáž filter a zháňať followerov.

      ---------

      A proč stupidní? Nikdo z vás tady neurčuje hodnoty co mají děti dělat a vám je do toho úplný hovno. Tenhle styl osobně neuznávám, nemám potřebu se fotit před zrcadlem ani se oblíkat do upnutých věcí a ani nevidím budoucnost ve světe facebooku, ale ani nemám potřebu se snižovat na takovou jako většina z vás.

      Odstrániť
  21. Ako to s tým pieskoviskom je dosť prehnané, ale zrejme sa to myslí metaforicky. Ale je vážne v pohode to, že podaktorí spolu chodia hoci majú 10? čo príde potom?
    Inak aj mne článok o nich rapídne zdvihol návštevnosť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Tiež som chodieval do auparku s kamarátmi no teda jedno zname auaprkove decko sa zo mna bohužial stalo, ale ako si napísal každý z niečoho vyrastie už tam nechodím ani nič podobné, žiadne nákupné centrá, chodím vonku s pár najlepšími kamarátmi (nie tými falošnými z auparkua lebo čoto), a viem že ešte sa zmením znova na "iného človeka", takže naozaj je pravda, že vo väčšine prípadov sa deti spamätajú z toho čo robia :)

    OdpovedaťOdstrániť